Reklamace

Reklamace

Jak mohu vrátit zboží?

Objednané zboží nám můžete zaslat zpět do 30 dnů! Svoji žádost o vrácení můžete odeslat rychle a snadno na našem portálu pro vrácení zboží.

>> Portál pro vrácení zboží <<

1. Zabalte zboží a vytvořte návratový štítek na portálu pro vrácení  zboží

Vložte zboží do balíčku a použijte vytvořený štítek. Vrácení zboží je pro vás zdarma a zboží bude doručeno správnému příjemci.

2. Odeslání zboží

V závislosti na způsobu přepravy můžete balíček předat příslušnému poskytovateli přepravních služeb nebo využít vyzvednutí přímo na vaší doručovací adrese. Potřebné informace vám budou poskytnuty na portálu pro vrácení zboží.

3. Vrácení platby

Budeme vás kontaktovat, jakmile obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží. Platba vám bude vrácena během několika dní pomocí původně použité platební metody.

Jak vás mohu informovat o reklamaci?

U našich značek klademe veliký důraz na kvalitu a dlouhou životnost našich výrobků. Nicméně ani my nemůžeme vždy zcela vyloučit závady. V takovém případě prosím použijte náš servisní list (stačí stáhnout a vyplnit) a kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Náš odborný personál vám obratem pomůže.

 Vyplňte prosím servisní list a umístěte ho do balení. Zde si ho můžete stáhnout ve formátu PDF.

Informace o dopravě:

  • V České republice a Německu je poštovné zdarma
  • Vrácení zboží je zdarma
  • Podle rozsahu Vaší objednávky probíhá zaslání prostřednictvím DHL, GLS nebo spedicí (Krage)
  • Zaslání spedicí probíhá zpravidla od 40 kg v Německu a od 40 kg pro ostatní země v rámci EU
  • Objednávky z českého obchodu zasíláme standardně pouze do České republiky a Německa
  • Vyzvednutí zásilky není z logistických důvodů možné.
  • Expresní doručení , doručení v požadovaném termínu a doručení do P.O. boxu není možné.