Reklamace

Reklamace

Vážená zákaznice, vážený zákazníku společnosti Expondo,

U našich značek klademe veliký důraz na kvalitu a dlouhou životnost našich výrobků. Nicméně ani my nemůžeme vždy zcela vyloučit závady. V takovém případě prosím použijte náš servisní list (stačí stáhnout a vyplnit) a obraťte se na naše servisní středisko servis@expondo.cz

Náš odborný personál vám obratem pomůže.

 Vyplňte prosím servisní list a umístěte ho do balení. Zde si ho můžete stáhnout ve formátu PDF.

 

 

 

 

 

 

 

 

Informace o dopravě:

  • V České republice a Německu je poštovné zdarma
  • Vrácení zboží je zdarma
  • Podle rozsahu Vaší objednávky probíhá zaslání prostřednictvím DHL, GLS nebo spedicí (Krage)
  • Zaslání spedicí probíhá zpravidla od 40 kg v Německu a od 40 kg pro ostatní země v rámci EU
  • Objednávky z českého obchodu zasíláme standardně pouze do České republiky a Německa
  • Vyzvednutí zásilky není z logistických důvodů možné.
  • Expresní doručení , doručení v požadovaném termínu a doručení do P.O. boxu není možné.