Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Jak mohu vrátit zboží?

Objednané zboží nám můžete zaslat zpět do 30 dnů! Svoji žádost o vrácení můžete odeslat rychle a snadno na našem portálu pro vrácení zboží.

>> Portál pro vrácení zboží <<

1. Zabalte zboží a vytvořte návratový štítek na portálu pro vrácení  zboží

Vložte zboží do balíčku a použijte vytvořený štítek. Vrácení zboží je pro vás zdarma a zboží bude doručeno správnému příjemci.

2. Odeslání zboží

V závislosti na způsobu přepravy můžete balíček předat příslušnému poskytovateli přepravních služeb nebo využít vyzvednutí přímo na vaší doručovací adrese. Potřebné informace vám budou poskytnuty na portálu pro vrácení zboží.

3. Vrácení platby

Budeme vás kontaktovat, jakmile obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží. Platba vám bude vrácena během několika dní pomocí původně použité platební metody.

Jak vás mohu informovat o reklamaci?

v expondu klademe velký důraz na kvalitu a trvanlivost našich produktů. Ne vždy však můžeme zcela vyloučit vady. V případě, že se na výrobku vyskytne vada, použijte náš servisní list (jednoduše si jej stáhněte a vyplňte) a kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.

Naši kompetentní specialisté vás budou obratem kontaktovat s řešením.

Vyplňte servisní list a přiložte jej k balíčku. Zde si můžete stáhnout servisní list ve formátu PDF.

Informace o vrácení zboží:

  • Vrácení tovaru zdarma
  • V závislosti na velikosti a hmotnosti zasíláme zboží společností GLS, UPS, DPD, nebo spedicí (Dachser/Raben).
  • Dodání zásilek o hmotnosti nad 40 kg je obvykle zajišťováno spedicí.