Diagnostické zařízení je kompatibilní se všemi vozidly s rozhraním OBD2. Přístroj lze snadno ovládat i bez předchozích znalostí: stačí jej připojit k rozhraní OBD2 vozidla a přístroj odečte chybové kódy. Zelená, žlutá a červená LED dioda zobrazuje chyby. Díky funkci zmrazení snímku ukládá jednotka zjištěné kódy a informace o stavu. To zahrnuje kódy závad, rychlost, průtok vzduchu, zapalování, palivový systém, otáčky, teplotu vody a mnoho dalšího. Zobrazuje také přesný popis DTC (Diagnostic Trouble Codes). Zde se dozvíte, co chybové kódy znamenají. Poté proveďte potřebná vylepšení nebo odvezte vozidlo do servisu.
V závislosti na kódu máte možnost odstranit záznam pomocí autodiagnostického zařízení, například po odstranění chyb. Jednotka zaznamenává až 249 typů parametrů a pracuje s následujícími protokoly: CAN, VPW, PWM, ISO9141, KWP2000. Univerzální nástroj zobrazuje informace v angličtině, němčině, španělštině, francouzštině, holandštině, italštině, finštině, ruštině, portugalštině, turečtině a polštině podle vašeho výběru.
Se skenerem OBD2 můžete získat informace o:
- Kodech závad, jejich popisu a řešení.
- Identifikační číslo vozidla (VIN)
- Identifikační číslo nainstalovaného softwaru v řídicí jednotce (ID)
- Kalibrační číslo testu (CVN)
- Živé údaje do palubního počítače (PCM)
- Stav řídicí jednotky motoru (ECU)
- Kód připravenosti
- .Snímače O2
- nevyřízené DTC po opravě
.
Praktické čtecí zařízení má 9 různých režimů čtení:
- Mezní napětí od tuku k libovému
- Mezní napětí od libového k tučnému
- minimální napětí sondy pro výpočet doby spínání
- maximální napětí sondy pro výpočet doby spínání
Doba přepnutí z tučného na chudé v ms- Doba přepnutí z tučného na chudé v ms
- minimální napětí sondy pro zkušební cyklus
- .maximální napětí sondy pro zkušební cyklus
- Délka trvání půlvlny v ms
.