Trustpilot
Slevy
(8) recenzí

Konvektomat - 25 l - 2 100 W - stříbrná barva

7 599,00 Kč 8 299,00 Kč
Cena je uvedena včetně 21 % DPH.

Položka: EX10011825

|

Model: RC-SOQ3

Záruka nejnižší ceny
Cena je uvedena včetně 21 % DPH.

Doručení přibližně čtvrtek 25. dubna
Klíčové vlastnosti
  • zdravé pokrmy – šetrné pečení a vaření v páře
  • flexibilní – kromě vaření v páře umožňuje trouba další funkce, jako konvekci, grilování, rozmrazování nebo vaření
  • horká – naprosto přesné pečení až do 220 ° C
  • precizní – díky časovači přesné nastavení doby pečení od 0 do 180 min
  • přehledná – touchpad s LED displejem pro snadné ovládání
Bezpečné platební metody
Podrobnosti o doručení
Vrácení zboží a záruka

POPIS PRODUKTU

TECHNICKÉ DETAILY

NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY

Hodnocení a recenze


4.0

Na základě 8 recenzí

Seřadit :

před 8 měsíci Publikováno na Expondo Poland

Trouba je skvělá

Dobrý den, doporučuji tuto troubu, používám ji pár měsíců, je to skvělý přístroj

Zobrazit původní hodnocení

minulý měsíc Publikováno na Expondo Poland

Mini trouba

Kamna jsou vyrobena kvalitně, snadno a příjemně se obsluhují. Dotyková obrazovka je příjemná a snadno se používá, reaguje na lehké doteky a má programy, které usnadňují používání. Zásobník vody je malý, ale na dlouhé vaření a mnohonásobné vaření postačí. Funguje tiše na signály, sbírá vodu na dně a vystačí na dvě nádrže. Mini konvekční trouba je možná slabá, ale svou práci plní velmi dobře. Doporučuji, cena je dobrá a výrobek také dobrý

Zobrazit původní hodnocení

před 7 měsíci Publikováno na Expondo United Kingdom

dobrý produkt

Líbí se mi trouba, dobrá kvalita a pěkný vzhled

Zobrazit původní hodnocení

minulý rok Publikováno na Expondo Germany

5 měsíců provozu, 3,5 měsíce opravy

Loni jsem koupil parní troubu od Expondo GmbH, která se mi zdála kvalitní a taky nebyla zrovna levná. Musím říct jednu věc: dokud trouba funguje, je to skvělá věc - bohužel radost netrvala dlouho: po pouhých 5 měsících to zařízení vzdalo (zkrat). Zažádal jsem tedy o opravu, přístroj byl vyzvednut, opraven a do 3 týdnů jsem jej měl zpět. Špatné překvapení přišlo při vybalování: když jsem odstranil poslední vrstvy bublinkové fólie, skleněná vložka dvířek trouby byla přede mnou v tisících drobných střepů! Zřejmě přístroj spadl na podlahu, zda při převozu nebo v oddělení oprav, nevím. Zjistil jsem, že jsem to nebyl já, ale odesílatel (Expondo), kdo musel škodu nahlásit poskytovateli balíkových služeb. Expondo to však nezajímalo. Zpočátku byly nějaké kreativní a nesmyslné návrhy: pošlou mi nové dveře, které bych si pak mohl nainstalovat sám (Haló??? Ty drobné střepy skla dokonce pronikly skrz štěrbiny do vnitřku zařízení!) nebo bych mohl použijte ten objemný ((také velmi těžký na 18 kg) přineste zařízení do balíkového obchodu. Obojí jsem odmítl, ale nakonec byl přístroj vyzvednut k další opravě (č.2). Tentokrát to trvalo docela dlouho. Na dotaz sdělili, že si na opravárenském oddělení neví rady (Dobrý den?? Už jsem poslal vyčerpávající popis poškození emailem a můj výtisk popisu poškození včetně vytištěných fotek byl také součástí balík!). Věci se staly ještě bizarnějšími o dva týdny později: zařízení bylo nyní opraveno, ale proces nebyl v systému nalezen. Trvalo několik dalších e-mailů, než se zařízení konečně vrátilo z opravy #2. Ano, skleněné dveře byly vyměněny, ALE: Zařízení přišlo – už podruhé! – v mnohem horším stavu než před opravou: První, čeho jsme si všimli, bylo, že záchytná vana na vodu má dlouhou prasklinu a ulomený roh. Navíc se již nezavřela správně, protože tryska výstupu páry - která byla pravděpodobně špatně nainstalovaná - překážela. Rozbitý zásobník na vodu nyní visel vlevo dole. Dále byly všechny čtyři nožičky namontovány tak křivě a křivě, že se celé zařízení překlápělo (přední nožičky se již téměř nedotýkaly podlahy). Základní deska (dříve zcela neporušená) byla nahrazena starou a zcela promáčknutou základní deskou (tři jasné a velké promáčkliny). Suma sumárum: místo oprav škody na majetku! Celý tento scénář se vleče již 3 měsíce (!) Po těchto dvou neúspěšných opravách (pokud by se o opravě v posledním případě vůbec dalo mluvit!) jsem požadoval vrácení kupní ceny. Opět mi původně řekli, že si mám zařízení poslat sám, že to zkontrolují v opravně a následně mi pošlou odhad nákladů (Dobrý den??? Za poškození, které tentokrát perfektně způsobili technici Expondo? ??). Trvalo několik energičtějších e-mailů, než bylo zařízení konečně vyzvednuto (už potřetí!). Pak následovaly nekonečné e-mailové „diskuze“ s různými (neustále se měnícími) úředníky, dokud mi (po 3,5 měsících bez trouby!) nakonec byla vrácena kupní cena - ale po odečtení malého bonusu, který jsem dostal za všechny potíže, které jsem dostal. . ZÁVĚR: Jsem rád, že mám alespoň peníze zpět a už nemusím využívat službu "opravy" Exponda... Loni jsem koupil parní troubu od Exponda, která se zdála být kvalitní a nebyla zrovna levné buď GmbH koupil. Musím říct jednu věc: dokud trouba funguje, je to skvělá věc - bohužel radost netrvala dlouho: po pouhých 5 měsících to zařízení vzdalo (zkrat). Zažádal jsem tedy o opravu, přístroj byl vyzvednut, opraven a do 3 týdnů jsem jej měl zpět. Špatné překvapení přišlo při vybalování: když jsem odstranil poslední vrstvy bublinkové fólie, skleněná vložka dvířek trouby byla přede mnou v tisících drobných střepů! Zřejmě přístroj spadl na podlahu, zda při převozu nebo v oddělení oprav, nevím. Zjistil jsem, že jsem to nebyl já, ale odesílatel (Expondo), kdo musel škodu nahlásit poskytovateli balíkových služeb. Expondo to však nezajímalo. Zpočátku byly nějaké kreativní a nesmyslné návrhy: pošlou mi nové dveře, které bych si pak mohl nainstalovat sám (Haló??? Ty drobné střepy skla dokonce pronikly štěrbinami do vnitřku zařízení!) Používám ten objemný ((také velmi těžký na 18 kg) a vezmu zařízení do balíkového obchodu. Obojí jsem odmítl a nakonec byl přístroj vyzvednut k další opravě (č.2). Tentokrát to trvalo docela dlouho. Na dotaz sdělili, že si na opravárenském oddělení neví rady (Dobrý den?? Už jsem poslal vyčerpávající popis poškození emailem a můj výtisk popisu poškození včetně vytištěných fotek byl také součástí balík!). Věci se staly ještě bizarnějšími o dva týdny později: zařízení bylo nyní opraveno, ale proces nebyl v systému nalezen. Trvalo několik dalších e-mailů, než se zařízení konečně vrátilo z opravy #2. Ano, skleněné dveře byly vyměněny, ALE: Zařízení přišlo – už podruhé! – v mnohem horším stavu než před opravou: První, čeho jsme si všimli, bylo, že záchytná vana na vodu má dlouhou prasklinu a ulomený roh. Navíc se již nezavřela správně, protože tryska výstupu páry - která byla pravděpodobně špatně nainstalovaná - překážela. Rozbitý zásobník na vodu nyní visel vlevo dole. Dále byly všechny čtyři nožičky namontovány tak křivě a křivě, že se celé zařízení překlápělo (přední nožičky se již téměř nedotýkaly podlahy). Základní deska (dříve zcela neporušená) byla nahrazena starou a zcela promáčknutou základní deskou (tři jasné a velké promáčkliny). Suma sumárum: místo oprav škody na majetku! Celý tento scénář se vleče již 3 měsíce (!) Po těchto dvou neúspěšných opravách (pokud by se o opravách v posledním případě vůbec dalo mluvit!) jsem požadoval vrácení kupní ceny. Opět mi původně řekli, že si mám zařízení poslat sám, že to zkontrolují v opravárenském oddělení a následně mi pošlou odhad nákladů (Dobrý den??? Za poškození, které tentokrát dokonale způsobili technici Expondo? ??). Trvalo několik energičtějších e-mailů, než bylo zařízení konečně vyzvednuto (už potřetí!). Pak následovaly nekonečné e-mailové „diskuze“ s různými (neustále se měnícími) úředníky, dokud mi (po 3,5 měsících bez trouby!) nakonec byla vrácena kupní cena - ale po odečtení malého bonusu, který jsem dostal za všechny potíže, které jsem dostal. . ZÁVĚR: Jsem rád, že mám alespoň své peníze zpět a už nemusím využívat službu „opravy“ Expondo... Ode mě žádná hvězda!

Odpověď od

Děkujeme vám za vaši reakci. Vaše zpráva nepomohla jen vyřešit váš problém. Pomáhá také neustále zlepšovat naše služby. Nyní víme, jak se chybám v budoucnu vyhnout. Takže moc děkujeme – věděli jsme, že to společně zvládneme.
Zobrazit původní hodnocení

minulý rok Publikováno na ManoMano France

výrobek je velmi dobrý, ale chybí mu vysvětlující leták pro spuštění a použití symbolů

Zobrazit původní hodnocení

před 8 měsíci Publikováno na Expondo Germany

ideální na pečení chleba

Koupil jsem si parní hrnec na pečení chleba a vaření zeleniny a nebyl jsem zklamán. Snadné použití a funkce napařování funguje skvěle.

Zobrazit původní hodnocení

před 4 měsíci Publikováno na Expondo France

Syn pronikavý

Nedávno jsem si objednal kombinovanou parní troubu. Trouba je velmi dobrá, ale mám velký problém s touto troubou, která během nastavení neustále vydává ječivý zvuk. Zavolal jsem do poprodejního servisu, abych nahlásil tuto nepříjemnost, a požádali mě, abych jim poslal video, což jsem právě udělal. čekám na odpověď. FYI, když upravím teplotu nebo čas, pronikavé pípání je nepřetržité. Nevím, jestli je to nepřetržité ječivé zvonění normální, když nastavuji teplotu a čas a jestli je možné ho snížit nebo neutralizovat. Občas dítě pohlídám a tento "prsten" ho probudí ze spánku. Navíc mám malého psa, který má záchvaty paniky, když slyší tento zvuk. Což chápu, protože je to pro mě hraničně únosné. Opravdu škoda těch 2 hvězdiček, protože kdyby se při úpravě nevyskytl tento problém se zvoněním, klidně bych tomu dal 5 hvězdiček.

Zobrazit původní hodnocení

minulý rok Publikováno na Expondo Poland

2

Velmi nepohodlný a slabý sporák

Odpověď od

Dobrý den, děkujeme, že jste nás upozornili na problémy s vaší parní troubou. Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Podnikli jsme okamžitá opatření k vyřešení vašich obav a nabídli jsme částečnou náhradu s možností ponechat si produkt nebo plnou náhradu, pokud nám byl produkt vrácen. Vaše zpětná vazba nám pomůže zlepšit se a pokud vám můžeme pomoci dále, dejte nám prosím vědět

U nás jste

ve správných rukou!

Díky bohatým odborným znalostem a s cílem nabízet prvotřídní kvalitu za bezkonkurenční ceny vyvíjíme vlastní silné značky s udržitelným designem "Made in Germany". Dosud jsme si získali důvěru více než 1 000 000 spokojených zákazníků a neustále vyvíjíme nové metody, abychom ještě více vyhověli vašim individuálním přáním a požadavkům.

Ověřeno odborníky po celém světě
více než 16 let
zkušeností v oblasti e-commerce
4.3
hodnocení obchodu na TrustPilot
3 MILIONY
osob si zakoupilo naše produkty