FAQ

Platzhalterbanner



  • Konzultace & Informace

  • Kde se mohu nechat poradit?

    Náš prodejní tým Vám rád poradí ohledně našich produktů a případných otázek. Můžete si sami zvolit, zda nás kontaktujete přes náš kontaktní formulář nebo e-mailem (info@expondo.cz). Samozřejmě jsme Vám také k dispozici telefonicky na čísle 234 093 825, kde můžete využít osobní konzultace. Vemte prosím na vědomí provozní čas naší zákaznické linky: Po - Pá 10:00 - 16:00.

  • Mohu si objednat katalog?

    Díky našemu neustále rostoucímu sortimentu jsme se rozhodli pro digitální katalogy, které jsou pravidelně plněny novými produkty. Kromě toho se snažíme všechny katalogy přeložit do mnoha jazyků. Všechny katalogy našich vlastních značek naleznete na naší domovské stránce v nejspodnější části nebo přímo ve výběru katalogů zde. V případě, že něco nemůžete najít, neváhejte a zavolejte nám na číslo 234 093 825 nebo napište e-mail na info@expondo.cz. Jsme Vám k dispozici Po - Pá 10:00 - 16:00.

  • Objednávka

  • Mohou objednávat také soukromí zákazníci?

    Samozřejmě u nás mohou objednat i soukromé osoby. Naše formuláře pro provedení objednávek jsou přizpůsobeny jak soukromým osobám, tak živnostníkům. Kromě toho jsme náš sortiment rozšířili natolik, že i naši soukromí zákazníci mohou najít vhodný produkt. V případě, že si nejste jistí, zda je určitý proudukt ten pravý, neváhejte a zavolejte nám na číslo 234 093 825 nebo nám napište e-mail na info@expondo.cz. Jsme Vám k dispozici Po - Pá 10:00 - 16:00.

  • Mohu svou objednávku stornovat či změnit?

    Pokud si přejete změnit nebo stornovat Vaši objednávku, můžete nás o tom informovat telefonicky, e-mailem, nebo použít kontaktní formulář na naší domovské stránce. V případě, že zboží již bylo odesláno se s námi prosím spojte také, abychom mohli provést všechna opatření.

  • Po objednání jsem nedostal/a žádné potrvrzení e-mailem. Dorazila objednávka i přesto?

    Po provedení Vaší objednávky obdržíte potvrzení, ve kterém si můžete všechny údaje znovu přečíst. V případě, že jste nedostali žádné potvrzení, se na nás prosím obraťte, abychom zkontrolovali stav Vaší objednávky.

  • Platba

  • Které metody placení jsou u exponda akceptovány?

    Nabízíme pestrou paletu možností platby, abychom uspokojili všechna zákaznická přání. Kromě toho neustále zlepšujeme naši nabídku. Podrobný přehled způsobů plateb naleznete zde.

  • Zvolil/a jsem platbu předem. Kde najdu číslo Vašeho účtu?

    Jakmile uskutečníte objednávku, zašleme Vám potvrzení na e-mail. V proforma faktuře naleznete všechny údaje potřebné k platbě převodem.

  • Proč se nepovedla má platba kartou, ačkoli jsem zadal všechny údaje? Co mohu udělat?

    Prosím zkontrolujte, zda zadané údaje souhlasí s údaji na Vaší kreditní kartě, kromě toho také, zda jste zvolili správnou kreditní organizaci (Visa nebo MasterCard). V případě, že budete mít i nadále problémy při platbě Vaší kreditní kartou, nás můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

  • Mohu zaplatit bez DPH a jak?

    Pro zásilky mimo Německo můžeme vystavit netto fakturu tak, že objednávku vyhotovíme ručně. Pro vyhotovení nám prosím zašlete Vaše fakturační údaje e-mailem (info@expondo.cz) nebo přes náš kontaktní formulář. Prověříme platnost údajů u VIES (Evropská komise) a e-mailem Vám zašleme proforma fakturu bez DPH.

  • Doručení & Doprava

  • Do jakých zemí doručuje expondo?

    Doručujeme do České republiky a Německa.

  • Kdy dostanu své zboží, když dnes objednám?

    Standardní doručení do České republiky trvá 3 - 5 dnů, spediční doručení 4 - 6 pracovních dnů. Mějte prosím na paměti, že objednané produkty jsou ihned odeslány teprve po obdržení platby. V případě platby předem je třeba zohlednit pracovní dny banky.

  • Kolik stojí doprava?

    Doprava je zdarma.

  • Nabízíte expresní dodací servis?

    Z logistických důvodů momentálně bohužel nenabízíme žádné expresní doručení, výrobky ale odesíláme ihned po obdržení platby. Předpokládaná dodací lhůta je uvedena u každého produktu.

  • Mohu si nechat zboží doručit do P.O. Boxu?

    Doručení do P.O.Boxu není z logistických důvodů možné.

  • Je u spedičního zboží možnost ovlivnit termín doručení?

    Přepravní podnik vás telefonicky kontaktujte za účelem sjednání termínu doručení. Stejně jako u normálních zásilek obdržíte číslo na sledování Vaší zásilky.

  • Před pár dny jsem od Vás obdržel potvrzení o odeslání, zásilka ale ještě nepřišla. Co mohu udělat, abych zjistil její aktuální stav?

    Číslo na sledování Vaší zásilky obdržíte e-mailem. S tímto číslem můžete kontaktovat zásilkový obchod, za účelem získání více informací o Vaší zásilce. V případě, že Vám to nepomůže, můžete se obrátit na prodejní tým.

  • Mohu zboží vyzvednout sám?

    Pro zajištění co nejlepší ceny jsme se rozhodli proti prodejním a výstavním plochám. Zásilky na území České republiky jsou zdarma a my děláme všechno proto, aby k Vám zboží dorazilo co nejdříve. Uvolněte se a těšte se na Vaše nové expondo produkty.

  • Reklamace & Odstoupení od smlouvy

  • Jak funguje právo na vrácení zboží v rámci 100 dní?

    Abychom Vám mohli dát možnost objednaný produkt řádně posoudit, rozhodli jsme se zavést 100 denní právo dobrovolného vrácení zboží značek Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix a Welbach. Předpokladem pro to je, že je artikl nepoužitý, nepoškozený a v originálním balení. Vrátíme Vám plnou kupní cenu, jakmile produkt přijmeme v našem skladu a provedeme jeho kontrolu. Další informace a adresu, na kterou je třeba produkt zaslat, naleznete zde.

  • Chci zboží vrátit v rámci zákonného odstoupení od smlouvy. Jak mám postupovat?

    Jako spotřebitel můžete doručené zboží vrátit během 14 denní lhůty na odstoupení od smlouvy. V případě vrácení zboží nás prosím kontaktujte e-mailem na servis@expondo.cz. Náš team zorganizuje bezplatné zaslání zboží zpět a uhradí Vám kupní cenu, jakmile k nám zboží dorazí. Podrobné informace k právu odstoupení od smlouvy naleznete v našich všeobecných obchodních podmínkách a také v sekci Odstoupení od smlouvy.

  • Jak mám postupovat v případě reklamace?

    V případě, že po obdržení zboží nebudete spokojeni, zašlete nám Vaši žádost s detailními informacemi na servis@expondo.cz. Prověříme Váš případ a ozveme se Vám s řešením co nejdříve to bude možné. Další informace k odpovědnosti za vady naleznete v našich všeobecných obchodních podmínkách .

    Vedle zákonné záruky Vám nabízíme 3 letou záruku na nové zboží značek Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix a Welbach. Detailní podmínky garance naleznete zde.

  • Jsou servisní místa v mé blízkosti?

    Abychom Vám mohli nabídnout co nejlepší servis, rozhodli jsme se naše technické know-how koncentrovat na jedno místo. V případě, že je nutná oprava či kontrola Vašeho přístroje, se prosím obraťte e-mailem na servis@expondo.cz a my pro Váš vše zorganizujeme.

  • Produkty

  • Kde se vyrábí naše produkty?

    Naše produkty prochází produkcí ve více zemích. V Německu jsou navrženy a produkce probíhá ve vybraných továrnách v Číně, kde také probíhají konečné testy. Díky naší neustálé kontrole kvality během produkce a před odesláním Vám můžeme nabídnout vysoce kvalitní produkty za férovou cenu.

  • Jak jsou produkty baleny? Jak se zasílají?

    Naše zboží je připraveno k odeslání přímo ze skladu. Balení a zaslání se liší podle hmotnosti a velikosti. Náš prodejní tým Vám může individuálně sdělit, jakým způsobem jsou konkrétní produkty baleny a zasílány.

  • Mohu se na zboží někde podívat?

    Abychom Vám mohli nabídnout nejlepší cenu, rozhodli jsme se proti velkým prodejním a výstavním prostorám. Jako spotřebitel máte možnost nám zboží během 14 dnů zaslat zpět. V klidu se přesvědčte kvalitou našich produktů! Pokud jste produkty aktivně nepoužívali, nestojí kompletnímu vrácení peněz kupní ceny nic v cestě. Jsme toho názoru, že tímto způsobem je to pro Vás lepší než použití výstavních prostorů.

  • Prodáváte také další přístroje kromě produktů v online obchodě?

    Náš kompletní sortiment naleznete zde v našem online obchodě. Neustále doplňujeme naše portfolio o další produkty a kategorie. Doporučujeme proto navštívit naše stránky častěji. Pod kategorií „Novinky“ pravidelně představujeme všechny nové produkty. V případě, že Vám něco chybí nám napiště Vaše připomínky e-mailem nebo přes kontaktní formulář. Rádi Vaše nápady a přání předáme našim managerům za účelem budoucího vývoje produktů.

  • Jsou váhy kalibrované?

    Naše váhy značky Steinberg-System podléhají mnoha testům a zkouškám, nejsou však kalibrovány. Tento servis můžeme však nabídnout u vah Kern. Kontaktujte nás před Vaší objednávkou, abychom Vám mohli sdělit individuální náklady a mohli začít s kalibrací váhy.

  • Zákaznické konto

  • Musím mít zakaznické konto, abych mohl u exponda objednat?

    Rozhodněte se sami, jaký způsob je Vám nejmilejší. Přizpůsobíme se Vašim přáním. Můžete objednat i jako host bez toho, aby byly jakékoliv Vaše údaje ukládány. K provedení tohoto postupu jednoduše zvolte při objednávce „objednat jako host“. Kromě toho máte ještě možnost telefonické objednávky nebo objednávky přes e-mail, ve které nesmí chybět údaje jako je číslo artiklu, množství, dodací a fakturační adresa.

  • Jaké výhody mi přinese zákaznické konto u exponda?

    Zákaznické konto u nás Vám přinese mnoho výhod:

    - Rychlejší a pohodlnější proces objednání, protože Vaše údaje nemusíte znovu zadávat

    - Kdykoliv můžete změnit Vaše zákaznické údaje jako je uživatelské jméno, e-mailová adresa, heslo a také fakturační a dodací adresa

    - Máte přístup k informacím o Vašich aktuálních a předchozích objednávkách

    - Artikly na Vašem seznamu se ukládají pro další návštěvy poté, co stránku opustíte

  • Zapomněl jsem své heslo. Jak dostanu nové?

    Pokud jste zapomněli své heslo, použijte při přihlášení funkci "Zapomněli jste heslo?". Obdržíte zprávu na e-mailovou adressu, kterou jste uvedli při první registraci. Zpráva bude obsahovat odkaz na udělení nového hesla. Pokud budete tento odkaz následovat a zvolíte-li nové heslo, Vaše staré heslo bude nahrazeno novým. Tento odkaz je platný pouze během 2 následujících hodin. Poté musí být o udělení nového hesla znovu požádáno.

  • Mohu své zákaznické konto smazat?

    Smazání Vašeho zákaznického konta je kdykoliv možné a může proběhnout zprávou přes náš kontaktní formulář.

  • Ochrana údajů

  • Co se stane s mými údaji, které zadám při objednávce?

    Údaje, které nám sdělíte ukládáme a používáme za účelem provedení smlouvy. Po kompletním provedení smlouvy nebo vymazání Vašeho zákaznického konta budou Vaše údaje zablokovány s ohledem na daňově a obchodně právní lhůty o uchování. Po uplynutí těchto lhůt budou údaje vymazány, pokud jste nedali výslovný souhlas s jejich dalším použitím a nebo pokud z naší strany nebylo vyhrazeno zákonem dovolené právo dalšího použití údajů, o kterém Vás níže informujeme.

  • Je zajištěna bezpečnost mých údajů u exponda?

    My u exponda klademe velký důraz na vysokou bezpečnost při zacházení s údaji našich zákazníků. Řídíme se samozřejmě ustanoveními německého práva o ochraně osobních údajů a nasazujeme nejnovější technologie. Objednávací proces v našem obchodě je zašifrován SSL certifikátem. Zašifrování Secure Socket Layer (SSL) zabezpečuje Vaše údaje proti neoprávněnému přístupu. Další informace o zacházení se zákaznickými daty u exponda naleznete v našem prohlášení o ochraně dat.

  • Jsou moje údaje předány třetím osobám?

    Pokud objednáváte v našem obchodě, můžete si být jisti, že jsou Vaše údaje důvěrně zpracovány. Našim partnerům jsou předány výhradně za účelem provedení objednávky, platby a doručení. Údaje nejsou použity pro reklamní účely.

  • Mám právo ohradit se ohledně použití mých údajů?

    Máte právo na bezplatné informace o uložených údajích a také právo na opravení, zablokování nebo vymazání těchto údajů. Pokud máte další otázky týkající se získání, zpracování či použití Vašich osobních údajů, kontaktujte nás prosím e-mailem (info@expondo.cz) nebo použijte náš kontaktní formulář. To samé platí pro informace, zablokování, přání na vymazání či opravení Vašich osobních údajů a také odvolání udělených svolení.

  • Newsletter

  • Kde se mohu přihlásit k zasílání Newsletteru?

    Ve spodní části každé strany našeho obchodu najdete pole "Klikněte zde pro přihlášení k Newsletteru". Kromě toho máte možnost se k odběru Newsletteru přihlásit ve Vašem zákaznickém kontu.

  • Mohu se od zasílání Newsletteru odhlásit?

    Newsletter můžete kdykoliv zrušit pomocí odkazu v Newsletteru nebo tím, že nám zašlete zprávu se žádostí o zrušení. Po úspěšném odhlášení se Vaše e-mailová adresa okamžitě smaže z našeho Newsletter systému.

 

  • Kontakt
    Phone

    234 093 825
    Po - Pá 10:00 - 16:00 hod.
    Expondo Blog

    Mail

    info@expondo.cz
    Odpovíme Vám obratem
    na Váš dotaz.
  • Platba
    PayPal Direct Mastercard Visa Vorkasse